Ed. Infantil - De P3 a 1r - antic

dijous, 3 de desembre del 2015

LA SETMANA DE LA LLET -1

EL DILLUNS VAM ANAR A LA GRANJA DE SANT MER A VEURE LES VAQUES QUE PRODUEIXEN LLET. 
ENS VAN ACOLLIR MOLT BÉ. VAM VEURE QUÈ MENJAVEN I COM LES MUNYIEN.
I VAM PODER VEURE UN VEDELL ACABAT DE NÉIXER.
ENS VA AGRADAR MOLT.

Publicat per Unknown a 7:53
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

CATALÀ

  • ENTRENA'T PER LLEGIR

CASTELLANO

  • Vocabulario castellano

MATEMÀTIQUES

  • CODE P5
  • CODE 1r
  • Cuc numèric
  • Reglets digitals
  • Reglets i àbacs

Dades personals

Unknown
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ►  2017 (12)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de març (4)
    • ►  de febrer (6)
  • ►  2016 (27)
    • ►  de desembre (3)
    • ►  de novembre (6)
    • ►  d’octubre (2)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (2)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de març (5)
    • ►  de febrer (6)
  • ▼  2015 (53)
    • ▼  de desembre (6)
      • P5 i 1r fem la carta als reis
      • MASSATGES AMB PILOTES I CORDES
      • SETMANA DE LA LLET- 4
      • SETMANA DE LA LLET- 3
      • SETMANA DE LA LLET- 2
      • LA SETMANA DE LA LLET -1
    • ►  de novembre (16)
    • ►  d’octubre (5)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de juny (3)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (5)
    • ►  de març (12)
    • ►  de febrer (4)
Tema Fantàstic, S.A.. Imatges del tema creades per molotovcoketail. Amb la tecnologia de Blogger.