Ed. Infantil - De P3 a 1r - antic

divendres, 12 de febrer del 2016

CARNAVAL P5 i 1r

La setmana de Carnaval fem cas al Rei Carnestoltes. Que guapos estem tots.
Publicat per Unknown a 5:07
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Entrada més recent Entrada més antiga Inici
Subscriure's a: Comentaris del missatge (Atom)

CATALÀ

  • ENTRENA'T PER LLEGIR

CASTELLANO

  • Vocabulario castellano

MATEMÀTIQUES

  • CODE P5
  • CODE 1r
  • Cuc numèric
  • Reglets digitals
  • Reglets i àbacs

Dades personals

Unknown
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ►  2017 (12)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de març (4)
    • ►  de febrer (6)
  • ▼  2016 (27)
    • ►  de desembre (3)
    • ►  de novembre (6)
    • ►  d’octubre (2)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (2)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de març (5)
    • ▼  de febrer (6)
      • TALLER DE FANG P3 a 1r
      • SORTIDA ENTORN: ANEM A L'AGUAIT
      • CARNAVAL P3 i P4
      • SORTIDA ENTORN: ANEM A CAL BARBER
      • CARNAVAL P5 i 1r
      • ANEM AL TEATRE I A VISITAR ELS BOMBERS!!!
  • ►  2015 (53)
    • ►  de desembre (6)
    • ►  de novembre (16)
    • ►  d’octubre (5)
    • ►  de setembre (1)
    • ►  de juny (3)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (5)
    • ►  de març (12)
    • ►  de febrer (4)
Tema Fantàstic, S.A.. Imatges del tema creades per molotovcoketail. Amb la tecnologia de Blogger.